I forbindelse med opsætning af altaner skal håndværkerne have adgang til nogle af loftsrummene. Listen med de berørte numre og en tidsplan findes her:

Rydning af loftsrum

Det kan være en stor stressfaktor, da loftrummet midlertidigt skal tømmes. Vi håber, at vi kan hjælpe hinanden bedst muligt!
Proceduren vil nogenlunde være denne:

I modtager hver især varsel om, hvornår, hvor længe og hvordan netop jeres loftsrum skal være ryddet. Der vil være sækkevogne til rådighed på lofterne – husk at holde gangene frie.

Hvis du har plads på dit loftsrum, som du kan undvære, vil vi meget gerne høre fra dig for at “låne” den tomme plads i perioden. Du må godt give besked om dette hurtigst muligt til vicevært eller bestyrelse: Bestyrelsen@ab-Kurland.dk

Tak på forhånd for din hjælp 😊

Hvis rummene ikke bliver tømt – og der ikke gives besked til bestyrelse eller vicevært – så klippes låsen, og rummet tømmes.
Vi håber meget, at vi sammen kan komme igennem, så ingen vil føle opgaven helt uoverkommelig.

NB! Bemærk at tidsplanen er foreløbig; den kan nå at ændre sig. Du får besked om de nøjagtige datoer, så snart vi har dem.

Med venlig hilsen
Altangruppen