Behandling af altaner (uge 26)

Kære andelshavere med altan,

Som I nok er bekendt med, har vi i bestyrelsen forsøgt forskellige modeller for, hvordan I kan få behandlet jeres altan.

Det har vist sig at være en større logistisk udfordring, hvilket har gjort det svært at lave en tidsplan. Herunder vejrforhold. Vejret kan vi ikke gøre meget ved, men for at gøre processen mere fleksibel og mindre administrativ tung, er det derfor besluttet, I selv fremadrettet skal bestille tid ved altanmanden. I første omgang er han tilbage på ejendommen i uge 26.

Mandag: 08.00 – 15.30
Tirsdag: 08.00 – 15.30
Onsdag: 08.00 – 15.30
Torsdag: 08.00 – 15.30
Fredag: 08.00 – 15.30

Han kan tage 7-8 altaner om dagen. Han kan som udgangspunkt ikke give jer et tidsrum på dagen, men I har mulighed for at lægge en nøgle i postkassen i nr. 23, som efterfølgende vil blive tilbageleveret i jeres egne postkasser.

Når I bestiller tid skal i notere: dato, navn, tlf.nr., e-mailadresse samt om I er hjemme eller lægger en nøgle i postkassen. Informationer bruges til at varsle jer, hvis der skulle ske ændringer eller aflysninger fx pga. vejrforhold eller lign.

Tid til behandling bestilles på e-mail: abberglind@gmail.com eller tlf.nr. 3195 1777.

HUSK: altanen skal være helt ryddet på behandlingsdagen, så slibning og oliering let kan finde sted.

Altanmanden melder tilbage til bestyrelsen, når og hvis alle tider er ved at være booket. Er der fortsat andelshavere med altaner, som gerne vil have behandlet deres altan, men ikke har fået det gjort i uge 26, vil vi forsøge at planlægge flere behandlingsdage senere.

Alternativt kan I, hvis I selv ønsker at behandle jeres altaner, fra uge 26 rekvirere sandpapir og olie efter aftale med Gerald, som kan kontaktes på e-mail: vicevaert@ab-kurland.dk eller tlf.nr. 2212 8563.

Ydermere er bestyrelsen meget åben for forslag til hvordan vedligeholdelsestillægget til altaner kan administreres. Hvis I har en idé eller et forslag er i meget velkomne til sende det til bestyrelsen@ab-kurland.dk eller lægge den i postkassen i nr. 23.

Punktet vil uagtet blive bragt op på den næste ordinære generalforsamling i september.

Mange hilsner fra bestyrelsen

Læs også